E-handel.
SKALA UPP ER E-HANDEL
I en djungel av verktyg, plattformar och begrepp inom e-handel och PIM hjälper vi er att förstå hur och på vilket sätt, samt med vilken teknik ni ska arbeta.
Genom effektivare system, processer och verktyg kan ni erbjuda er kund en köpupplevelse utöver det vanliga.
Det här är pusselbitar vi hjälper dig att lägga.
E-HANDELSPLATTFORM
Grunden för din digitala marknadsplats och centrum för den digitala försäljningskanalen
Vi jobbar med Optimizelys kraftfulla plattform, som vi rekommenderar för de större kunderna med mer komplexa behov. För mindre kunder arbetar vi med den svenska plattformen Geinz. En komplett och modern MACH-lösning.
CMS-PLATTFORM
På en föränderlig marknad är förmågan att hålla din webbshop uppdaterad verksamhetskritisk. Och för det krävs rätt CMS för dina förutsättningar och behov.
Vi jobbar primärt med Optimizelys plattform samt Geins CMS men har även erfarenhet av populära headless-plattformen Contentful.
PERSONALISERING
Automatisering ökar era marginaler och höjer er kvalitet när repetitiva moment inte är beroende av den mänskliga faktorn.
Rätt kunddata som används på rätt sätt kan användas till att förhöja kundupplevelsen och skapa lojalitet.
Med lösningar som Voyado och Relewise kan du öka försäljning och kundnöjdhet - Samtidigt!
STRATEGISK UTVECKLING
Alla bra affärsbeslut grundar sig på data och din e-handel kan bli en förstklassig källa till kunddata.
Vi kan hjälpa dig att titta på hela e-handelsprocessen och kundresan för att ta fram en långsiktig plan för en mer lyckad e-handel.
Genom nulägesanalys kan ni optimera resurs-användningen och definiera relevanta nyckeltal för att analysera affären effektivt.
Vi driver förstudier och stöttar vid upphandlingar.
KOM IGÅNG MED ER E-HANDEL
Att starta och driva en e-handel kan vara en spännande och potentiellt lukrativ affärsidé. Med den ökande populariteten av näthandel finns det en stor möjlighet att nå ut till en bredare kundbas och öka försäljningen. Men att komma igång kan vara överväldigande. Här delar vi med oss av tips som kan hjälpa er att komma igång med er e-handel och maximera era chanser till framgång.
VAD ÄR UNIFIED COMMERCE?
Unified Commerce är ett begrepp inom e-handel och detaljhandel som syftar till att koordinera och, många gånger, integrera försäljningskanaler och affärsaktiviteter till en sömlös och enhetlig kundupplevelse. I den här artikeln går vi igenom vad Unified Commerce är och hur det kan gynna er verksamhet.
VAD ÄR SEO?
Är du välbekant med begreppet SEO men har ändå svårt för att sätta fingret på vad det är? SEO står för Search Engine Optimization, eller sökmotoroptimering på svenska, och begreppet används flitigt inom digital marknadsföring och webbutveckling. Här reder vi ut grunderna i SEO och ger ett antal förslag på hur du kan arbeta med området.