Customer experience.
EN KUNDUPPLEVELSE UTÖVER DET VANLIGA
Vi vägleder och hjälper er att erbjuda era kunder den bästa kundupplevelsen.
Unified Commerce innebär att man sätter kunden i centrum. Något förstås alla handlare strävar efter är att erbjuda en kundupplevelse utöver det vanliga. Oavsett om man arbetar inom B2B eller B2C. Men få lyckas! För att nå dit behöver vi förstå kundens totala upplevelse av ett företag, inklusive all kommunikation och interaktion, i alla kanaler, över tid.
Då kundupplevelser består av både rationella och emotionella behov och drivkrafter samt dessutom i väldigt hög grad är baserade på känslor måste vi kommunicera med kunderna på kundens egna villkor. Vi måste använda processer och verktyg som ger den effekt som vi avsett. Kunden agerar i alla kanaler och förväntar sig stöd och service oavsett. Unified Commerce i sin rätta bemärkelse ger Customer Experience!

VAD ÄR UNIFIED COMMERCE?
Unified Commerce är ett begrepp inom e-handel och detaljhandel som syftar till att koordinera och, många gånger, integrera försäljningskanaler och affärsaktiviteter till en sömlös och enhetlig kundupplevelse. I den här artikeln går vi igenom vad Unified Commerce är och hur det kan gynna er verksamhet.